31 Ocak 2010 Pazar

Beşiktaş'ta kader günü!

Ve büyük gün geldi çattı..

Bugün Akatlar Spor ve Kültür Kompleksi’nde Beşiktaş’ımızın 58. dönem başkan’ı ve yönetim kurulu seçilecek.

Adaylar; zamanında şu anki başkanın yönetim kurulu listesinde yer almış Murat Aksu ve şu an başkanlık koltuğunda oturan ve 5,5 sene içinde kulübü oldukça yıpratan, 63 transfer yapan ve bunların ancak yaklaşık 20 kadarından faydalanabilen ve sadece John Carew’in satışından para kazanan ve zarar etmeyen borcu da 10 katına çıkaran,kulübü kendisine borçlandıran, bunun yanında da başkanlığı döneminde 1 lig şampiyonluğu 3 Türkiye kupası şampiyonluğu,1 de TFF Süper Kupa şampiyonluğu kazanan, basketbol’a hareket getiren devamlı zirveye oynatan 1 yarı final 1 de final oynatma başarısı gösteren, hentbolda şampiyonluklar kazandıran Yıldırım Demirören..

Bakıldığında Yıldırım Demirören’in seçilmemesi için sebep çok. Ancak yönetim kurulu listesine bakarsak da daha avantajlı bana kalırsa. Ama bazı kişiler de Murat Aksu’nun listesinin sanıldığının aksine gayet iyi isimler olduğunu söylüyor.

Bugün mali kongre’de fitil ateşlendi. Murat Aksu ibra etmedi. Hasan Arat ve İbrahim Altınsay sert şekilde eleştirdi.Seçim çekişmeli geçeceğe benziyor.

Bu seçimde neler olacak-kim kazanacak bilmiyorum ama adaylar için şu söz tam yerinde olacaktır “aşağı tükürsen sakal,yukarı tükürsen bıyık”. Umarım kazanan Beşiktaş olur. Yoksa sonumuz pek hayırlı değil..

0 yorum: